sobota, 5 marca 2016

"Harry Potter. Książka do kolorowania" praca zbiorowa






Tytuł: Harry Potter. Książka do kolorowania
Autor: praca zbiorowa
Wydawnictwo: Otwarte
Ilość stron: 96
Ocena: 5/6







Szał na kolorowanki dla dorosłych opanował Polskę, ale także cały świat. Pewnego dnia i ja postanowiłam się na nie skusić. Z racji tego, że Harry'ego Pottera pokochałam w momencie, kiedy na 9 urodziny dostałam od Rodziców pierwszą część tej serii pt. Harry Potter i kamień filozoficzny. Kiedy tylko dowiedziałam się, że wyszła kolorowanka na postawie historii najbardziej znanego, nastoletniego czarodzieja – od razu postanowiłam w nie zainwestować.

Harry Potter. Książka do kolorowania jest pozycją naprawdę dobrze wydaną. Papier na jakim są wydrukowane kolorowanki jest dość gruby, przez co kolory nie prześwitują. Sprawdzają się na nim różne rodzaje kredek – wypróbowałam chyba ze 4 różne np. Bambino czy Koh-i-Noor Progresso. Okładka nie jest taka „zafoliowana”, jak w wypadku większości książek – okładkę także można pokolorować. Rysunki zawarte w kolorowance są zróżnicowane. Są duże, takie na dwie sąsiadujące strony z dużą ilością szczegółów, a są także tzw. „zapchajdziury”, które nie wnoszą niczego szczególnego. Największym mankamentem są właśnie te kolorowanki na dwie strony – książki praktycznie nie da się na tyle rozłożyć, żeby dokładnie pokolorować, to co znajduje się w samym środku, na czym prace naprawdę tracą. Znajdziemy w nich kolorowanki oparte na kadrach z filmów, a także oparte na książkowych opisach – w jednym i drugim wypadku w oparciu o wszystkie części. Zdecydowanym plusem jest to, że z tyłu książki zawarte są fotosy z filmów ułatwiające dobranie kolorów w kolorowankach opartych właśnie na tych fotosach. Naprawdę bardzo dobry pomysł! Tak samo jak z tą okładką do kolorowania!

Harry Potter. Książka do kolorowania to książka, która zdecydowanie zadowoli wszystkich miłośników Harry'ego Pottera. Co do fanów kolorowanek – nie jestem pewna, z racji owych dwustronicowych kolorowanek, których nijak nie da się dokończyć.

Przykładowe kolorowanki:



 

7 komentarzy:

  1. Super sprawa. Chciałabym taki prezent, bo uwielbiam tego bohatera.

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie pozytywnie nastawiałam się do tej kolorowanki, ale kiedy wpadła w moje ręce, mój entuzjazm opadł. Kolorowanie kadrów z filmu w oparciu o zdjęcia załączone na końcu, to jednak nie moja bajka. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nie koloruję. Wszystko więc przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeglądałam ja ostatnio w empiku i jestem nią zachwycona. Tylko wiem jak mało we mnie cierpliwości. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się marzy...chociaż wydaje mi się,że znając swój brak talentu,nie miałabym serca jej kolorować...
    pozdrawiam! 😉

    marcepanowerecenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja od czasu do czasu sięgam po moją kolorowankę "Gry o tron" :) Pozdrawiam :)

    http://fascynacja-ksiazka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś takie kolorowanki do mnie nie przemawiają, ale może kiedyś mi się odmieni. Recenzja (jak zwykle) świetna, bardzo obiektywna :).
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: swiatksiazkoholiczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)