wtorek, 1 czerwca 2021

Wiosenne nuty ♥ (HOM #1/2021)


Dawno nie wrzucałam żadnych odkryć, więc najwyższy czas - kilka piosenek się nazbierało.
Towarzyszą przy kursowaniu po mieście, kiedy szukam pracy czy jeżdżę do dzieci jako niania. Zapraszam!

Kochana
Renata Przemyk feat. Igor Herbut

Usłyszałam przypadkiem i się zakochałam....
Głos Renaty Przemyk, melodia... Cud, miód, malina...


Mogło być nic 
Kwiat Jabłoni

I to zapiera dech
Że jest coś, a nie nic
Gdy budzisz się
To nadal jesteś Ty


Przezroczysty świat
Kwiat Jabłoni

Kurtyna już zasłania to, co było wczoraj
Dzisiejsze zaraz zginie, po co się przejmować
Wielkie narracje, ideały porzucone
To nic nie znaczy, chodźmy wszyscy w inną stronę

A gdyby tak, choć jeden raz
Nam się zatrzęsła Ziemia
Przerwała sen, oderwała nas
Od niechcenia

Uwielbiam Kwiat jabłoni. 
A te dwie piosenki - cudowności.


Nie czekaj na znak
Wojtek Cugowski 

Cugowscy mają cudowne głosy - i ojciec i synowie. 
Na tę piosenkę natrafiłam przypadkiem i przepadłam, bo jakoś wcześniej nie słyszałam Wojtka w solowym utworze. 

O-o-o-o, nie czekaj na znak, bierz cały ten świat dla siebie
O-o-o-o, nie pytaj mnie, czy wystarczy ci sił
O-o-o-o, nie zwlekaj i walcz, bo czasu jest tak niewiele
O-o-o-o, nie czekaj na znak, weź cały ten świat dla siebie


In The Army Now
Sabaton


I want out
Helloween

I powrót do metalowych klasyków, jak ja to uwielbiam.
Dają takiego powera  ♥ 


Co znacie z tych utworów?
Co leci u Was w głośnikach?

4 komentarze:

  1. Renata Przemyk - dla mnie kultowa. U mnie z głośników najczęściej lecą przeboje eurowizyjne. Wojtka Cugowskiego też lubię. Serdecznie pozdrawiam. Też kocham kawę - powtarzam się - mała ilość rozpuszczalnej, mało wrzątku i dużo mleka. Zaś śniadanie dopiero o ósmej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie z głośników najczęściej leci nuta radiowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. "Kochana" to jedna z moich ulubionych piosenek ostatnio, to wykonanie z Igorem Herbutem jest niesamowite!!! Mnie to ostatnio towarzyszą playlisty na YT. I piosenki studia Accantus :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)