poniedziałek, 30 września 2019

Kawałki na sytuację, w której zawalił się świat (HOM # 3/2019)


W ostatnich Hadzinych odkryciach muzycznych pisałam, że w końcu w moim życiu nastał spokój i stabilizacja. Niestety nie było tego zbyt wiele. Zaczęły się trochę problemy, zawaliło się coś co było stałością, przez całe moje życie. Niejako zawalił mi się świat. 

Znowu się przeprowadzam. 3 raz w tym roku. Tym razem jest to w 100% moja decyzja, a nie wymuszona np. sprzedażą mieszkania przez właściciela. Przeprowadzam się do chłopaka - nazwijmy go Brodaczem. Ale jest to konsekwencja pół roku razem i problemów rodzinnych, o których pisać nie będę więcej. 

Na radzenie sobie z tym całym chaosem idealna jest muzyka, szydełko i książki.
Szydełkowe twory można zobaczyć tutaj.


Największym muzycznym odkryciem jest zdecydowanie zespół Kwiat Jabłoni, który został założony przez rodzeństwo. Jakiś czas temu u nich usłyszałam, ale jakoś nie było okazji się z nimi zapoznać. Poznałam i się zakochałam. 


Niemożliwe
Kwiat Jabłoni


Niemożliwe nam się dostało
Nie ma powodów do łez
A każdy mówi, że mało
Musisz więcej niż chcesz



Kto powie jak
Kwiat Jabłoni

Robię pierwszy krok, muszę więc gdzieś dojść
Góra wielka, droga kręta
Trudno czasem iść, nie stękać
Chcę od razu wiedzieć na czym stoi świat
Jak poznawać siebie lepiej
Jak nie potknąć się o ciebie



Uśmiecham się 
Oktawian

Lubię covery Oktawiana.
Jak wrzucił nową piosenę - naprawdę się ucieszyłam.
Przeczytałam opis i tak bardzo go rozumiem i piosenka tak bardzo moja. 

Każdego dnia uśmiecham się
Uśmiecham się , a tak mi źle...
Chcę zapomnieć, nie mam sił
Nie mam sił, aby dalej iść...



Przeczucie (Cztery pory niepokoju)
Jacek Kaczmarski

Jak można nie kochać Kaczmarskiego? <3




Zamknij oczy
Ginger

Widziałem tyle wchodów słońca
Nie uwierzę w noc bez końca



Być dla kogoś
Kuba Jurzyk

Piosenki słuchałam już jakiś czas temu, już nawet ją pokazywałam.
Wróciła, ostatnio wróciła.

Teraz musisz, Mała unieść jeszcze więcej
Czyjeś strzępy świata musisz wziąć na ręce

Co lubicie?
Co polecacie na taki nastrój?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)