środa, 27 kwietnia 2016

Książków jak mrówków, czyli czas na kolejny stosik (# 5/2016)

Ostatnio powymieniłam się trochę książkami, trochę kupiłam;)
Tak więc czas na kolejny stosik, choć całkiem niedawno był już poprzedni;)


Świetlista dolina
Takie jest życie, Lili
Śnieg w Wenecji
kupione w księgarence z książkami po 1-3 zł;)
każda z nich po złotówce;)

Kilka sekud od śmierci
Dług wdzięczności
Wampir z MO
Ćpunka
Długa wojna
 z wrocławskiej biblioteki miejskiej



Pech
Karty na stół
Nemezis
Noc i ciemność
Morderstwo w Mezopotamii
Molekuły emocji
Morfina 
Zaginiony 
Z wymianek na fb;)



Mistyfikacja Bourna'a
Wielkie zasługi
Złota mucha
Bracia lwie serce
Pollyanna
 Z wymianek w Kluczborku w ramach Światowego dnia książki 

Znak czterech
Głos
Grobowa cisza
Z zamkniętymi oczami
Szturmo
Złowroga pętla 
Rowerzysta
Jedyna prawda
zakupy w internetownym sklepie Dedalusa
za wszystko zapłaciłam z przesyłką łącznie ok. 50 zł;)

Dzieci Gniewu
egzemplarz recenzencki


Czytaliście któreś z nich?
Co polecacie?
Co zgarnęlibyście do własnej biblioteczki?

8 komentarzy:

  1. Świetny stosik. Masz kilka pozycji, które sama chciałabym mieć, np Wielkie Zasługi ;)
    Kochana, post jest świetny i oczywiście czekam na więcej <3
    Pozdrawiam z całego serduszka i zapraszam do mnie <3
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zdobyczy i życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam "Dzieci gniewu" i bardzo mi się podobały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe tytuły. Będziesz miała co czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie przygarnęłabym wszelkie kryminały. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze podziwiam Twoje stosiki! Z chęcią przygarnęłabym Christie - czytałam na razie jedną jej książkę ("Morderstwo w Orient Expressie") i mi się spodobała na tyle, że mam ochotę na więcej Herkulesa Poirota i innych bohaterów autorki. Od długiego czasu ciekawi mnie też "Ćpunka". ;) Miłego czytania Ci życzę!

    Królowa Książek zaprasza do swego królestwa!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podkradłabym Dzieci gniewu ;) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)