niedziela, 19 czerwca 2011

W pułapce

Tytuł: W pułapce
Autor: Anna M.Rędzio
Wydawnictwo: Zysk i S-ka
Ilość stron: 368
Ocena: 3/6

W wielkim polskim mieście, a jednym z bloków obok siebie mieszka kilka różnych osób - paparazza, małżeństwo uzależnione od seriali, para usilnie starająca się o dziecko, para, która ma zatargi z mafią i mężczyzna ciągle śniący o swojej sąsiadce. Nagle muszą się zjednoczyć, bo mają problem, a jest nim nietypowa narośl na ścianie, która ciągle odrasta.

Jest to książka taka lekka w czytaniu, ale średnio mi podpadła do gustu. Podobno prześmiewcza - ja w niej tego wcale nie zauważyłam. Taka... po prostu nijaka... Choć postać paparazzy mnie ciut zaintrygowała, to cała reszta - zdecydowanie nie. Akcja się ciągnie jak krówka ciągutka, która w pewnym momencie i tak zmuli.

Cytatów brak.

4 komentarze:

  1. ciekawa okładka, ale książka raczej nie dla mnie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dla mnie ta książka niestety

    OdpowiedzUsuń
  3. Po tej recenzji nie mam na nią najmniejszej ochoty :)
    Nie lubię krówek i niech tak zostanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)