sobota, 21 maja 2011

Nie mów nikomu

Tytuł: Nie mów nikomu (dość marne tłumaczenie)
Autor: Sandra Glover
Wydawnictwo: C&T
Ilość stron: 115
Ocena:   3/6 

Karen chodzi do jednej klasy z Zoe i jej przyjaciółką Tracy. Zoe w pewnym momencie ogłasza obydwóm dziewczynom, że jest w ciąży, po czym stwierdza, że to żart. Któregoś dnia niedaleko domu Zoe znaleziono noworodka w kartonie podrzuconego na schody szpitala. Karen zaczyna podejrzewać, że żart jej koleżanki z klasy, chyba jednak nim nie był. Ta jednak idzie w zaparte. Co z tego wyjdzie? Co stanie się z dzieckiem?


Książę przeczytałam w ciągu jednego zimowego popołudnia. I wywołała we mnie mieszane uczucia. Niby wszystko ok, ale już chyba jestem za stara na takie książki. Naprawdę.18 lat zobowiązuje :P Ale la wszystkich sweet czternastek - czemu nie:)

Cytatów brak :)

3 komentarze:

  1. Już od dawna nie jestem czternastką, osiemnastką także, raczej więc się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że "Hobbita" nie przerabiałaś. ;) Ja jestem bardzo wdzięczna polonistce, że wybrała właśnie tę książkę jako dodatkową lekturę. Po przeczytaniu jej wzięłam się za "Władcę Pierścienia", a obok tej trylogii nie można przejść obojętnie. ;)
    Co do tej książki... sama okładka mnie już zniechęca. Uhh to jest straszne, że najpierw zwracam na nią uwagę. ;) Co do opisu to ja też już chyba jestem za stara... ;]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)