piątek, 27 marca 2020

Koktajl mango - truskawka


Jak widać - zapałałam miłością do koktajli.
Dzisiaj nie może być inaczej i przedstawiam Wam kolejny.


Zapraszam na koktajl mango - truskawka!



Składniki:
-  6-8 truskawek
- pół dojrzałego mango
- 1 dojrzały banan
- ok. 100 ml wody
- łyżka siemienia lnianego
- sok z połowy cytryny

Jak przygotować?
A mango oczywiście potrzebujemy sam miąższ.
Jeżeli masz mrożone truskawki i mango - najpierw rozmróź.
Wszystkie składniki umieścić w jednym naczyniu i zblendować.
I gotowe!

Super pyszne i super słodkie dzięki słodyczy dojrzałego banana i mango;)


5 komentarzy:

  1. Taki koktajl idealnie nadaje się do wieczornej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja koktajle pijam tylko latem i dość wybredna jestem jeśli chodzi o smaki, ale ten chyba mógłby mi zasmakować. Latem z chęcią wypróbuję, o ile do tego czasu o nim nie zapomnę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobię jak beda dzialkowe truskawki

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę pamiętała o tym koktajlu, kiedy zacznie się sezon truskawek na mojej plantacji. 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)