piątek, 21 lutego 2020

Koktajl z czerwonych owoców



Ostatnio robiłam porządki w zamrażarce i znalazłam tam pootwierane opakowania mrożonych owoców, o których zapomniałam.
A że ostatnio brakuje mi owoców - powstał koktajl owocowy




Składniki:
(ok. 2 porcje)
garść malin 
garść jagód
garść wiśni bez pestek
ok. 150 ml mleka
opcjonalnie: słodzidło do smaku


Jak wykonać?
Jeżeli owoce są mrożone - najpierw należy je rozmrozić.
Z pomocą przyjdzie mikrofalówka.
Lub po prostu dzień wcześniej wsypać zamrożone owoce do pojemnika
i z zamrażarki przełżyć je do lodówki
Umieścić w wysokim naczyniu wszystkie składniki i zblendować. 
Przelać do szklanek

Rady:
- owoce mogą być zarówno mrożone, jak i świeże
- mleko można zastąpić napojem roślinnym
- można do koktajlu dodać siemię lniane - koktajl bedzie jeszcze zdrowszy

Smacznego!

5 komentarzy:

  1. Ja, wspólnie z rodzinką korzystam z zapasów zrobionych przetworów. Konfitury i soki na obecną porę roku są prawdziwym rajem dla podniebienia :) Samo zdrowie.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mi narobiłaś teraz ochoty na taki koktajl.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda tak apetycznie, że nie potrafię oderwać oka od tego koktajlu. Muszę sobie taki zrobić. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)