piątek, 28 lutego 2020

Kawałki na początek nowego semestru (HOM #2/2020)


U mnie już spokojniej, ale nie zmienia to faktu, że muzyka musi być zawsze. Też tak macie?
Nowy semestr. Praktyki studenckie. Wolontariat. 
Ogarnianie mieszkania i codzienności, która przestaje być nowością, a staje się stałością. 
To niewiargodne jak szybko zleciał mi rok mieszkania w Krakowie, naprawdę.


Muzyka musi być. Zawsze i wszędzie.
A ostatnio odkrywam ciągle coś nowego i przypominam sobie wciąż o jakiś wykonawcach lub utworach. 


Nora
Paweł Izdebski

Jego głos uwielbiam, a kiedy zobaczyłam klip do tej piosenki - zakochałam się <3 I gdyby nie Studio Accantus - w ogólw bym go nie poznała. 



Lepiej
Marcin Sójka 

Usłuszałam kiedyś w radiu, wpadła w ucho i zdecydowanie jedno z większych odkryć ostatnich tygodni.

Chociaż masz w sobie lęk
Nawet w chwili na dnie
Nie ma sensu cofać się
Co zdobyłeś, twoje jest
Nie zabierze ci już nikt Twoich miejsc



Tusz
Smolasty feat. Tymek 

Kolejna z kategorii usłyszanych w radiu.
Kolejna, która wpadła w ucho

Jaaa... Nie chce rozpaść się na części, nieee.
czarne chmury nie pojawią się już więcej


Módl się za nami
Karolina Czarnecka

Przypomniałam sobie o tej piosence jak jechałam ostatnio pociągiem. I znowu wałkuję Czarnecką. Serio ją lubię. 

I nie muszę już udawać supermenki
I nie jestem tylko ciałem jakiejś kumpelopanienki


Rose tattoo
Dropkick Murphys

Ostatnio też namiętnie wałkuję playlistę Celtic rock na Spotify i wkręciła mi się niemiłosiernie ta piosenka. Cudo <3


Aberdeen
Avi Kaplan

Aviego znam z zespołu Penatonix, z którego odszedł.
Ale w jego głosie się zakochałąm - cudowny jest <3
Przystojny przy okazji. 

Clear my mind and float my soul
To lay down all my sorrows


Co z tych piosenek znacie?
Co aktualnie u Was w głośnikach?
Czego słuchacie?
Podzielcie się koniecznie!

4 komentarze:

  1. Muzyka zazwyczaj towarzyszy mi przy sprzątaniu

    OdpowiedzUsuń
  2. Paweł Izdebski ma boski głos. Niedawno go odkryłam i to jest złoto!

    OdpowiedzUsuń
  3. Polska muzyka to nie moja bajka, ale Paweł Izdebski to kawał utalentowanego głosu ;)
    Dropkick Murphys znam od dawna i uwielbiam. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)