wtorek, 21 stycznia 2020

Styczniowe nuty na okres, kiedy dużo się dzieje (HOM #1/2020)


Ostanio w moim odtwarzaczu sporo się dzieje, więc i sporo nowych kawałków.
I zupełnie nieświątecznych - tego nasłuchałam się w pracy. W domu czy w innych okolicznościach chciałam od tego odpocząć.


Kyrie
Stan Borys

Największym odkryciem ostniego czasu jest zdecydowanie Stan Borys. Narawdę, największe odkrycie! A Kyrie - ach zakochałam się <3
Czyż on nie ma cudownego głosu?


Krystyna Prońko
Psalm stojących w kolejce

Z kategorii przypadkowego odtwarzania. Może nie jest to zakochanie, ale zapadła w pamięć/ 


Zajebisty
Zenek 

Bardzo pozytywna, motywująca nuta.
Takich klimatów słuchało się w gimnazjum. 

Nie musisz być kochanie nie wiadomo jaka
Taka jaka jesteś, nie jesteś nijaka
Nie musisz udawać fajnego tak jak każdy
Taki jaki jesteś, dla mnie jesteś ważny


Ludzie 1.2 
Lipali

Kolejna s przypadkowego odtworzenia, ale od razu stała się bardzo moja. 
Zresztą lubię ten zespół. 

Poszukajmy dłońmi dłoni
Niech w uścisku splotą się
Nigdy nie jest aż tak dobrze
By nie mogło znów być źle


Jeszcze w zielone gramy
Daria Zawiałow 

Piosenka Młynarsksiego, którą poznałam już dość dawno dzięki Maleńczukowi. Natrafiłam rypadkowo na wersję Darii Zawiałow - cudo <3

Jeszcze w zielone gramy, choć życie nam doskwiera
Gramy w nim swoje role, naturszczycy bez suflera
w najróżniejszych sztukach gramy, lecz w tej co się skończy źle
Jeszcze nie, długo nie

Statki i broń 
Studio Accantus 

Accantus to moja miłość od dawna. Lubię ich aranżacje, choć nie wszystkie piosenki wałkuję - nie każda po prostu zachwyci. Kiedy odsłuchałam Statki i broń zaraz po tym jak się pojawiła na yt -stwierdziłam, że to istne cudo <3
Krzysztof Szczepaniak i Przemysław Glapiński jako główni wokaliści - ahh, cudowności...


Co znacie?
A Wy czego słuchacie?
Czym się możecie podzielić?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)