sobota, 14 września 2019

Stosik na trudny wrzesień (# 4/2019)

W ciągu 3 miesięcy w moim kompie 2 razy wysiadł dysk. 
Komputer wrócił do świata żywych - na szczęście.
I mam nadzieję, że na dłużej. 
Recenzje niebawem, a dzisiaj zapraszam na stosik.
Nie ma tego zbyt wiele, bo od kiedy mam nowy czytnik to właśnie na nim głównie czytam okupując Legimi. 


Rana
kupiona z małej księgaręce w rodzinnym Kluczborku

Magia sprzątania
Homo bimbrownikus
Czarownik Iwanow
Weźmisz czarno kure...
Trucizna
Oko Jelenia I
Oko Jelenia II
Pan lodowego ogrodu tom I
zakupy facebookowe

Ciesze się, że przybyło fantastyki..

Co czytaliście?

2 komentarze:

  1. Ciekawy stosik. Przyznam że z wymienionych wyżej tytułów nie czytałam żadnego ponieważ nie przepadam za fantastyka.
    Pozdrawiam 😀
    www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fanką fantastyki raczej nie jestem, ale też mam już stosik książek na jesień :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)