wtorek, 16 lipca 2019

W końcu spokój w życiu... (#HOM 2/2019)


W moim życiu w końcu zapadło trochę spokoju. 
W końcu... po tylu miesiącach różnych zmagań. 
Działo się naprawdę dużo - przeprowadzka, perturbacje związane z pracą i różnymi relacjami. Teraz w końcu spokój. Zdecydowanie dzieje się dobrze, naprawdę dobrze. 
Wręcz idylla, zwłaszcza w porównaniu do tego co się działo... 


Przebudzenie
Farben Lehre

Zespół znam już od dawna.
Ostatnio odkryłam jedną z nowszych płyt i się zakochałam.

W kalejdoskopie widok się zmienia
Spełniają się skryte marzenia
Nadejdzie cisza… po burzy
Spokój zamieszka w mojej duszy


Donośność działa
Piotr Cugowski

Uwielbiam głos Piotra Cugowskiego <3
Jak odkryłam tą piosenkę - przepadłam.


Jedyne co mam
Czerwony tulipan

Zespół Czerwony Tulipan to zdecydowanie moje odkrycie ostatnich miesięcy.
Na piosenkę Jedyne co mam natrafiłam w momencie, kiedy zostałam zraniona i w pewnym sensie wykorzystana. Wtedy bardzo mi pomogła....

Miałam myśli spokojne
Lecz ktoś wywołał w nich wojnę
Co mam zrobić teraz, jak żyć
Jak teraz żyć



Sen bez snu
Stare dobre małżeństwo

Stare dobre małżeństwo to zespół, który kocham od lat.
Szczególnie mocno lubię połączenie rysowania i SDM-u. 
Nawet byłam w maju na ich koncercie. 

I nie ma metafizyki w tę noc 
Jest tylko tępy ból istnienia 


Opowieść pewnego emigranta
Jacek Kaczmarski

Od kilku miesięcy nieustannie w moich głośnikach.
Jeszcze chwila, a nauczę się na pamięć



Gam Gam
Marnik & Smack 

Piosenkę po raz pierwszy usłyszałam w pracy i całkiem miło się przy niej pracowało. Energiczna piosenka, łatwo wpada w ucho, więc i praca na kuchni idzie przyjemniej. 
Dopiero później jedna z koleżanek uświadomiła nas co do tej piosenki.
Jest ona napisana na podstawie Psalmu 23 i jest to hymn dzieci żydowskich w Auschwitz.



Zmartwychwstaniemy
Dr Misio

Jednym ze zdecydowanych odkryć jest Dr Misio, czyli zespół, który został założony z inicjatywy  Arkadiusza Jakubika. Szczególnie ich najnowsza płyta pt. Zmartwychwstaniemy. Jest i więc piosenka o tym samym tytule.



Zamroziłem swoje serce
Marcin Styczeń

Miłości do twórczości Marcina Stycznia ciąg dalszy <3
Kocham całym sercem <3

Co znacie?
Co lubicie?
Co polecacie na urozmaicenie playlisty?

Pozdrawiam
Asia


2 komentarze:

  1. Ja też uwielbiam głos Piotra Cugowskiego.
    Życzę, aby ten upragniony spokój trwał u Ciebie już bez końca.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba muzę dłuższe posiedzenie zrobić z tymi piosenkami, ale to w dzień, bo córa już śpi...

    I tego spokoju życzę Ci jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)