wtorek, 19 marca 2019

Pierwszy stosik w nowym mieście (# 2/2019)

W moim życiu ostatnio wydarzyło się naprawdę sporo.
Przeprowadzka z Wrocławia do Krakowa.
Później w Krakowie z dzielnicy na dzielnice zaledwie po miesiącu.
Dlatego nie miałam zbyt wiele czasu ani siły na czytanie.
Wiecie - pakowanie, życie na kartonach, przewożenie rzeczy, rozstanie z mieszkaniem, które przez ostatnie 4.5 roku było moim domem. 
Wiecie jak cudownie jest mieć dla siebie całe 2-pokojowie mieszkanie dla siebie? Zwłaszcza, że do 16 roku życia mieszkałam z Rodzicami, później w internacie, a następnie na stancjach, więc zawsze ktoś inny na mieszkaniu był. Teraz w końcu całe mieszkanie dla mnie <3
cudowności <3


Margaret w portowej kafejce
gracze
Błękitny chłopiec
Wspomnienia brudnego anioła
Pogranicze 
Sekta egoistów
kupione w jedynym krakowskim Dedalusie
taka nagroda za przetrwanie sesji i przeprowadzki

Zabójcza biel
już nie pamiętam gdzie kupiłam
wysokie prawdopodobieństwo, że na Aros.pl
w trakcie czytania

Miasto ślepców
książka przywłaszczona podczas przeprowadzki
Właściciel sprzedawał mieszkanaie i pozwolił zabrać kilka rzeczy;)

Do tego nowy czytnik e-booków.
Tym razem kupiony w pakiecie Legimi.
Stary czytnik wyzionął ducha, więc był pretekst. 
No i w końcu mam czytnik z podświetleniem.
No i z pakietem Legimi!

No i są kolejne woski zapachowe.

Co czytaliście?
Co znacie?

5 komentarzy:

  1. Niezły początek nowej kolekcji :) Ja po przeprowadzce do nowego mieszkania postanowiłam zacząć kolekcjonować metalowe modele samolotów. W salonie prawie pod samym sufitem jest do tego idealna półka przebiegająca przez całą długość pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten sam czytnik :D
    Jest naprawdę super <3 Ale pytanie - Twój też ma takie malutkie kropki na ekranie? To podobno częsta wada tego modelu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam żadnej z tych książek, życzę Ci miłej lektury i niech Ci się dobrze mieszka w Krakowie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka tytułów znam. Życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kilka z tych książek przeczytałem i są bardzo dobrę, muszę zobaczyć resztę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)