wtorek, 25 grudnia 2018

Świąteczna, ale jednak nieświąteczna playlista (HOM #3/2018)


Koniec roku się zbliża, a ja się skapnęłam, że ostatnie odkrycia muzyczne były prawie pół roku temu. Tym bardziej, że kilka piosenek się nazbierało w tym czasie;)



Kto nie kochał
Piotr Cugowski

Najnowszy singiel Piotra Cugowskiego. Pisałam już, że uwielbiam jego głos?
Zakochałam się <3




Mam zły dzień
Agnieszka Chylińska



Schiza
Agnieszka Chylińska

Schizo, moja schizo
Daj mi dziś spokój
Daj mi dziś żyć
Schizo, moja schizo
Zabrałaś mi wszystko

Chylińską lubię od dawna, więc niezmiernie ucieszyłam się z jej nowej płyty. A te dwie piosenki szczególnie wpadły mi w ucho.




Jestem Twój
Bogusław Linda
(cover Lonarda Cohena)

Bardzo lubię tę piosenkę. Wysłał mi ją mój K. na początku naszej znajomości i to właśnie z tą relacją mi się kojarzy. No i filmie Sara, z którego pochodzi ta piosenka jest coś o nas (duża różnica wieku;)).



a

Ta święta noc (O Holy Night)
Studio Accantus

Studio Accantus uwielbiam od kiedy ich poznałam. Tej kolędy nie słyszałam wcześniej przed ich interpretacją i od razu skradła moje serce. 


No i to by było na tyle.
Znacie coś z tej listy?
Czego Wy aktualnie słuchacie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)