środa, 19 lipca 2017

Lipcowy stosik;) (#5/2017)

Książki na najbliższy czas;)
Nazbierało się trochę...


Samotny dom
A.B.C.
kupione na Aros.pl

Dlaczego ja?
z akcji bookcrossingowej w pracy

Kim byłbym bez Ciebie?
Pamiętnik
z kauflandowej półki z tanią książką

Zimny strach
kupiona w Saturnie

zgoda na zabijanie
z akcji bookcrossingowej w pracy

skóra
z wymianki na facebooku

morderstwa nad shadow creek
z kauflandowej półki z tanią książką

powrót lwa
z akcji bookcrossingowej w pracy

azyl
czekaj na odpowiedz
z biblioteki

Zapisane w wodzie
z kauflandowej półki z tanią książką

Dobranoc, Aushwitz
kupione na Aros.pl


Co Was najbardziej intryguje?
A co sądzicie o takich słoikach jak na zdjęciu?
Więcej można zobaczyć na moim rękodzielniczym blogu.


9 komentarzy:

  1. Interesujące tytuły. A słoik bardzo ładny. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z książek ja poluje na "zapisane w wodzie" i Musso! A słoik przepiękny:):) czapki z głów za talent!

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej zazdroszczę "Zapisane w wodzie" :) i czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż nabrałam ochoty poczytać coś od Christie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaaale stosik :) Podkradłabym hehe :) Miłej lektury :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej interesuje mnie "Dobranoc Auschwitz", choć Musso też bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętnik bardzo wzruszający - polecam również film :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)