piątek, 27 stycznia 2017

Kawy od DMG-Herbaty


Swego czasu dostałam paczuszkę z kawami i herbatami od DMG-Herbaty.
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kawy.

Kliknij, aby powiększyć

Dostałam 4 próbki kaw w różnych smakach - Havana Club, Oreo, Irish Cream oraz Paryż nocą.  

Kliknij, aby powiększyć
Przyznam szczerze, że najbardziej byłam ciekawa kawy o smaku Oreo, jednak chyba najbardziej przypadła mi do gustu Irish Cream. Smaki ciekawe, nienachalne, nie czuć perfidną sztucznością. 

Podoba mi się także to, że kawa została wysłana w ziarnach, a nie zmielona (w której może być wszystko). No i sama mogę dostosować grubość mielenia do własnych potrzeb. 





4 komentarze:

  1. Takiej kawki bym się chętnie napiła. Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niedawno dostałam kawiarkę, ale jeszcze nie miałam okazji wykorzystać... a mam w domu kawę czekoladową :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam sklep DMG, ostatnio zamówiłam u nich herbaty (niestety młynka do kawy nie posiadam) i są rewelacyjne:) intensywny smak i aromat czyli to, co najważniejsze:) Próbowałam kiedyś u znajomej 'Paryż nocą' - świetny smak.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)