wtorek, 18 października 2016

Hadzia w podróży - wczesno jesienne zwiedzanie zamku w Czorsztynie i Nidzicy


W drugiej połowie września wybrałam się na wycieczkę w Pieniny...
Do atrakcji należał spływ przełomem Dunajca oraz zwiedzanie dwóch zamków - w Czorsztynie i w Nidzicy.

Zapraszam na kilka migawek z wyjazdu;)

Spływ przełomem Dunajca





No to adidaski i w drogę na zamek;)



Zamek w Czorsztynie

Zamek w Czorsztynie



Najstarsza część zamku




 Ciekawym jest to, że zamek został wybudowany z wykorzystaniem naturalnego ukształtowania terenu co widać na zdjęciu poniżej.



Z zamku w Czorsztynie widać zamek w Nidzicy.






No i czas na zamek w Nidzicy.






Tak, to ja;)
A w tle zamek w Czorsztynie widziany z zamku w Nidzicy


A później wycieczka statkiem po Jeziorze Czorsztyńskim




Bylście?
Lubicie te tereny?

Zapraszam na wymiankę





5 komentarzy:

  1. Byłam dwukrotnie na spływie Dunajcem, w tym ostatnio tydzień temu ;) Zamków niestety nie udało mi się zobaczyć, zresztą nawet nie do końca chciałam bo byłam przekonana, że znajdę tam gołe mury i takie tam, a okazuje się że w środku jest przepięknie! Jednak Szczawnica i okolice to naprawdę piękne rejony i z pewnością jeszcze tam wrócę ^^ A jesienią to już w ogóle cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam kiedyś w Nidzicy. Piękne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie tam jest :) uwielbiam takie klimaty. M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niedzica!! Czortsztyn!! Kocham chociaż byłam tam tylko raz <3

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)