piątek, 11 marca 2016

No i znów przybyło książek, czyli czas na stosik (#3/2016)

No i znowu nazbierało się książek;)
Mój książkoholizm jest już chyba nieuleczalny;)

Samotność niedoskonała
Wichrowe wzgórza
Perswazje 
z biblioteki

Stół Króla Salomona
Farben Lehre. Bez pokory
Busem przez świat 
egzemplarze recenzenckie


Sprawa leniwego kochanka
Sprawa niebezpiecznej wdówki
Przestępstwo 
Jezioro
Obóz dla prawdziwych mężczyzn
 zakupy w Dedalusie

Puszczyk
Fatalne zauroczenie 
z biblioteki



Mam sto lat i chciałabym Wam powiedzieć...
Żyć ideałami 1. Między lękiem a pragnieniem
Porwane z parafialnej biblioteki

Wspomnienie o Cecyli, smutnej królowej
Twoja niezwykła podróż - kolorowanka
 egzemplarze recenzenckie

Czytaliście coś?


10 komentarzy:

  1. "Bezcenny" - ubóstwiam i gorąco polecam :) Piękny stosik, życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka dni temu przeczytałam "Wspomnienie o Cecylii smutnej królowej". Bardzo ciekawa książka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Książkoholizmu się nie leczy, tylko pielęgnuje :) Życzę udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały stosik! jest co czytać :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie na konkurs. Do wygrania nowa książka "Raven" Sylvain Reynard, która ma swoją premierę już 16 marca! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, przypomniałaś mi o książce Farbenów. Trzeba w końcu dorwać Bez pokory!
    Spoko, ja w lutym się bardzo powstrzymywałam, żeby nic nie kupić i teraz w marcu się rozszalałam, zamówiłam chyba z pięć książek, a jeszcze dwie mam w planach. A chciałam zmniejszyć liczbę oczekujących tytułów, nie wyjdzie znów... W kwietniu znów trzeba się będzie oszczędzać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam Bezcennego i Wichrowe Wzgórza.
    Bezcenny był na warsztacie dość niedawno, lektura bardzo mnie wciągnęła, przeczytałam niemalże jednym tchem (tematyka jest mi bardzo bliska, więc pewnie dlatego).
    Wichrowe wzgórza czytałam bodajże w liceum i niewiele pamiętam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prócz Bezcennego i Wichrowych wzgórz(bueeeee) oraz Perswazji(juuupi) nie czytałam i nie znam nic. Ale Hadziu moja wierzę, że Tobie wszystko będzie dobrze się czytało :*

    OdpowiedzUsuń
  8. "Puszczyk" i "Stół Króla Salomona" polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tam nie zamierzam leczyć swojego książkoholizmu - w końcu co to za człowiek bez nałogu! :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)