sobota, 9 stycznia 2016

Stosik noworoczny ;) (#1/2016)

Nowy rok, nowe książki, nowy stosik;)


Ateizm urojony
Bioetyczny labirynt
pożyczone od Mamy

Zaginięcie
Kasacja
Harry Potter. Książka do kolorowania
zakupione podczas zakupów w Opolu

Ja nie mogę być modelką?!
prezent gwiazdkowy

Kreatywna kolorowanka. Tatuaże
zakup w kluczborskiej księgarni


Próba niewinności
Kot, który jadł wełnę
Szum
Kłamczucha
W piekle lepiej być nikim
Antykwariusz
Posłaniec 
zgarnięte z kluczborskiej biblioteki


Kino Venus
Obscenariusz
Zgred
kupione w Dedalusie we Wrocławiu

Umarli mają głos
kupiona w Autorskiej we Wrocławiu
Naprawdę urocza księgarenka!



Czytaliście którąś z tych książek?
Znacie je?

7 komentarzy:

  1. Super pozycje! Ja chyba w końcu muszę zapoznać się z twórczością pana Remigiusza Mroza, bo jego książki mnie zaczynają prześladować ;)

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ dużoooo tego! Jedyne co z tego czytałam to "Kłamczucha" Musierowicz :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny stos! Przyznaję się, że nic z tego nie miałam okazji czytać. ;) Tobie życzę miłych czytelniczych wrażeń!

    OdpowiedzUsuń
  4. Książki Mroza wyglądają cudnie, nie wiedziałam, że to takie cegły! Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic nie czytałam, ale chętnie podkradłabym Mroza!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile Mroza! :3 Udanej lektury. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Eh, nie znam żadnej :/. Ciekawi mnie ten Potter do kolorowania, wrzuciłabyś jakieś zdjątka wnętrza :>
    Dzięki za ubiegły rok z Twoim blogiem i życzę udanego prywatnie i bogatego we wpisy kolejnego roku. I jako że coś tam udaję, że piszę na swoim blogu ostatnio, to wcisnę pierwszy i ostatni raz autoreklamę
    https://dobrafanfikcja.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)