sobota, 2 maja 2015

Wakacyjna wymianka u Hadzi 2015



ZASADY:
1.Zabawa tylko dla posiadaczy blogów.

2.Zapisy trwają do 31 maja 2015 roku do 23:59

3.Zobowiązuje się do wysłania maili z informacją do kogo wysłać pamiątkę w ciągu 3 dni od końca zapisów.

4.Wiadomość ze zgłoszeniem
adres mailowy: hadziczka13@wp.pl
tytuł: własny nick!!!
treść: wypełniona ankietka i wyrażenie zgody na przestrzeganie zasad zabawy.
+ informacja o zamieszczonym banerze (patrz pkt.6)

Tylko osoby, które spełnią te warunki będą mogły wziąć w niej udział, a ja zastrzegam sobie prawo do odmowy komuś udziału w zabawie.

5.Przesyłki wysyłamy NAJPÓŹNIEJ do 19 czerwca 2015 roku
(żeby w wakacje móc się cieszyć książkami;)

6. Wymagane jest dodanie informacji o wymiance na swoim blogu (baner)

7.Przesyłka musi być wysłana przesyłką na koszt wysyłającego z potwierdzeniem nadania (list polecony, paczka itp.), a skan/zdjęcie owego nadania ma być wysłany na mojego maila.

8. Przesyłka powinna zawierać :
~oczywiście książkę lub książki, które nie muszą być nowe, lecz zadbane;) oczywiście wg preferencji na ankietce;)
~jakiś wakacyjny akcent – pocztówkę, ozdóbkę, zakładkę, herbatkę, mrożoną kawę... cokolwiek co kojarzy się z wakacjami;)
~jakieś umilacze czytania – słodycze, herbatki czy inne tego typu rzeczy;)
~list lub jakąś króciutka wiadomość;)

9.Po otrzymaniu przesyłki poinformować o tym organizatora zabawy, czyli mnie oraz osobę, która przygotowała paczkę. Miło będzie jeżeli dodasz także jakąś informację o przesyłce na swoim blogu;)

10. Dodać mojego bloga do obserwowanych, polubić na fb, czy jakkolwiek śledzić, żeby móc monitorować losy wymianki;)

Ankieta:
a)Nick lub Imię i nazwisko – to co jest nazwą Waszego profilu
b) adres korespondencyjny
c) adres bloga
d) Preferencje książkowe - najlepiej dość dokładnie, z podaniem swoich ulubionych autorów i tych, których omijacie z daleka.
f) link do konta Lubimy czytać, bądź innego tego typu portalu
g) czy zgadzasz się wysłać przesyłkę za granicę?

4 komentarze:

  1. Zgłoszenie poszło, baner u mnie na blogu jest (;

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale my się zawsze zgrywamy w czasie- ja też mam w planach w maju rozpocząć nową wymiankę ^^ Do Twojej już teraz się zgłaszam, a maila i banerek podeślę w późniejszym terminie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowa akcja ♥ Ja osobiście się zastanowię, ale życzę miłej zabawy :)

    Pozdrawiam
    Isabel Czyta - mój blog :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)