sobota, 7 lutego 2015

Herbaty od kochamherbate.pl #2


Jak wspominałam w TYM poście - zaczęłam współpracę ze sklepem kochamherbate.pl;)
Ostatnio była jedna recenzja herbatka.
Teraz przyszedł czas na kolejną recenzję i na kolejne herbatki;)

Wszystkie herbatki
Teraz czas,na te, które chciałabym dziś zrecenzować;)



Herbata czarna Earl Grey Imperial

Źrodło

Opis producenta:
Czarna herbata o harmonijnym balansie kwiatów jaśminu i aromacie bergamotki.

Moja opinia:
Earl Grey to jedna z tych herbat, które bardzo lubię, a ta jest wyjątkowa! Delikatny posmak aromatu bergamotki czy kwiatu jaśminu. Mocna i aromatyczna. Jest naprawdę pyszna!


Pu Erh Guarana

Źródło

Opis producenta: 
Energia guarany i pobudzający umysł miłorząb sprawiają, że mieszanka jest świetną propozycją na rozpoczęcie dnia lub jako popołudniowe "doładowanie baterii". Ziemisty smak, typowy dla herbat Pu Erh, świetnie łączy się z mocno owocowym dodatkiem porzeczek oraz malin. Dla równowagi susz uzupełniono delikatnymi płatkami bławatka i piwonii.

Moja opinia:
Jest po prostu genialna! Pyszna, dzięki niej polubiłam czerwone herbaty. Ziemisty smak jest wyczuwalny, jednak nie na tyle, jak przy tradycyjnej herbacie Pu Erh. 



Herbata zielona Malinowy Król

Źródło

Opis producenta:
Dojrzałe maliny, mięta pieprzowa i kwiaty słonecznika przypomną minione, gorące lato! 
Przepyszna, orzeźwiająca pozycja herbaciana :) Mięta jest dość dobrze wyczuwalna zarówno w aromacie jak i w smaku herbaty.

Moja opinia:
Dobra, lekko owocowa, jednak w moim guście - ciut za bardzo w niej jest wyczuwalna mięta. Chyba lepiej smakowałaby bez niej.



Herbata biała Bai He Yu Die "Motyl i Lilia"


Źródło

Opis producenta:
Biała herbata ręcznie zwinięta. Po zaparzeniu listki stopniowo rozwijają się, aby ujawnić zaskakująco piękny pomarańczowy kwiat lilii. Kwiat ten uwalnia do naparu swój niezapomniany aksamitny aromat słodkich moreli.

Moja opinia:
Mój pierwszy raz z kwitnącą herbatką. Chwilę po zalaniu wodą rozwija się pokazując piękny kwiat lilii. Smak bardzo lubię smak białej herbaty, a ta smakuje wyjątkowo dobrze, lekko słodkawa, aromatyczna - po prostu pycha!


Za spróbowanie dziękuję:



3 komentarze:

  1. Do mnie chyba najbardziej ten earl grey przemawia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Po raz pierwszy widzę coś podobnego. Podobnie jak osoba wyżej, najbardziej przemawia do mnie Earl Grety :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkich chciałabym spróbować. Lubię poznawać nowe smaki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)