piątek, 9 stycznia 2015

Kawy od Cafe Mia;)


Ostatnio miałam przyjemność nawiązać współpracę z palarnią kawy Cafe Mia;)
Dziś chciałabym zrecenzować ich produkty;)



W paczuszczce dostałam 4 kawy i ulotkę;)
Paczkę dostałam 23 grudnia, a na etykietach jest napisane, że data palenia jest 22 grudnia (czyli dzień wcześniej). Początkowo nie chciało mi się w to wierzyć, ale jak po otwarciu rozległ się zapach bardzo aromatycznej, świeżej kawy - uwierzyłam;)


Zaczęłam od testowania kaw smakowych:

Obydwie kawy są mielone i mocno aromatyczne. 
Co ciekawe - kawy są aromatyzowane zaraz po złożeniu zamówienia, więc mamy pewność, że zawsze są świeże. 
Gatunek: arabica

Osobiście bardziej do gustu przypadła mi kawa czekoladowa. Delikatny smak czekolady, nie zabijający aromatu kawy.
Pomarańczowa też jest ciekawa - wyraźnie czuć świeżą pomarańczę, a nie jakieś sztuczne pomarańczopodobne aromaty. Jednak odniosłam wrażenie, że ów aromat jest ciut za mocny;) Ale naprawdę ciekawy.



Następne były dwie kawy ziarniste Mia oraz Mia Rosso

Mia
Charakterystyka: Bardzo wyrazista, intensywna o mocnym aromacie i smaku, mieszanka pochodzi z Ameryki Południowej i Azji. Arabika 40% / Robusta 60%
(ze strony producenta)

Mia Rosso
Charakterystyka: Mieszanka kaw bardzo zrównoważonych, lekko kwaskowych, napar dość wyrazisty. Przewaga kaw z Ameryki Południowej i Indii. Arabika 70% / Robusta 30%
(ze strony producenta)

Kawy są aromatyczne, świeże, nie przepalone i niezbyt gorzkie czy kwaśne;)
Jak na kawy ziarniste - dla mnie wręcz idealne;)

Wszystkie kawy są aromatyczne, świeże i wysokiej jakości.
Tak stałam się fanką kaw od Cafe Mia!;)

Zapraszam na zakupy!



7 komentarzy:

  1. ale fajnie :) jestem miłośnikiem takich kawowych ciekawostek i bardzo zaintrygowały mnie te kawy smakowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam Twój post będąc w łóżku. Ale mi smaka narobiłaś. Zgadnij co zrobiłam z samego rana? :) Ale moja nie była tak pyszna, przeciętna rozpuszczalna z odrobiną kakao.

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzy mi się taka soczyście żółta filiżanka jak z Twojego obrazka ;) a co do kaw, to oczywiste, że bym spróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka osoba uzależniona od kawy, chętnie spróbowałabym tych smaków.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję współpracy :)

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak nie przepadam za kawą, tak kiedyś kupiłam sobie taką jedną czekoladową z pewnej herbaciarni. I... zakochałam się. Nie ma to, jak prawdziwa, dobra kawa, a nie ten szajs sprzedawany w sklepach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)