piątek, 23 stycznia 2015

Herbaty od kochamherbate.pl #1


Ostatnio nawiazałam współpracę ze sklepem internetowym kochamherbate.pl ;)
Dzisiaj przyszedł czas na recenzję herbatek przesłanych od nich;)

(Kliknij, aby powiększyć)
Łącznie dostałam 9 herbatek, co widać na zdjęciu powyżej;)
Dziś chciałabym zrecenzować trzy z nich;)

(Kliknij, aby powiększyć)


Herbata czarna Romeo i Julia

Źródło

Opis producenta:
Mnóstwo czerwonych, cukrowych serduszek zatopionych w czarnej cejlońskiej herbacie i niesamowity aromat karmelu czyni tę mieszankę niezwykłą. Dla wszystkich romantycznych dusz albo po prostu wielbicieli słodkości!

Moja opinia:
urzekły mnie te serduszka! Herbata podbiła smakiem moje serce;) I nie tylko moje, a także mojej współlokatorki;) Zapach kojarzy mi się z truskawkowymi cukierkami, a urocze serduszka dodają iście walentynkowo-romantycznego klimatu. 


Pu Erh Fitness

Źródło

Opis producenta:
Połączenie herbaty Pu Erh z zieloną Mate o zharmonizowanym cytrusowym smaku z nutą róży.

Moja opinia:
O herbatach Pu Erh tylko słyszałam. W zasadzie czytałam, że przynoszą dobre skutki w walce ze zbędnymi kilogramami. Jednak, choć jestem osobą odchudzającą się (z dobrym skutkiem -20 kg), to nigdy wcześniej nie próbowałam, żadnych herbatek tego gatunku. Aż do teraz. Jak na pierwszy raz wypada całkiem nieźle smakowo. Ma dość nietypowy smak, osoby, które nigdy nie próbowały muszą się przyzwyczaić. I rzeczywiście wspomaga procesy trawienne - w zasadzie w większych ilościach działa lekko przeczyszczająco;)


Rooibos Jagodowy Sen

Źródło

Opis producenta:
Słodkie jagody, truskawki i zaostrzające aromat liście porzeczki owocowo orzeźwiły i dodały energii naszemu ulubionemu naturalnemu Rooibosowi :) Zapach letnich owoców unoszący się ze słonecznego naparu po prostu wprawia w radosny nastrój niezależnie od pory roku.

Moja opinia:
Mocno owocowa, pyszna na gorąco, ale także i po wystudzeniu jako ice tea;) Cud miód i orzeszki;)





1 komentarz:

  1. Herbata "Romeo i Julia" mnie zaciekawiła. Chętnie bym się takiej napiła.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)