piątek, 12 grudnia 2014

Herbata z prądem!


Teraz, kiedy przychodzą mrozy potrzeba dużej ilości herbaty, żeby się rozgrzać.
Idealnie sprawdza się herbata z prądem!


Co będziemy potrzebować?
Ulubioną herbatę
ok.150 ml wody
 40 ml wódki
40 ml  syropu malinowego
2-3 goździki
plasterek cytryny

Jak przygotować?
Herbatę zaparzyć w około 150 ml wody - dobrze, jeżeli będzie mocniejsza. Dodać wódkę, syrop malinowy (najlepiej domowy), cytrynę i goździki;) przed wypiciem poczekać chwilę, aż wszystkie składniki się przeżrą;) 
Smacznego!



4 komentarze:

  1. Ostrożnie z „prądem”, bo można nie skończyć rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczę, herbaty z wódką jeszcze nie piłam. Za to niedawno byłam na czekoladzie z wódką i początkowo wydawała mi się dziwna, ale w sumie to była dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, ciekawy przepis :) Ja próbowałam herbatkę z rumem, cukrem i koniecznie cytryną :) Widzę, że czytasz Zwiadowców. Mimo, iż lata nastoletnie mam już dawno za sobą to uwielbiam tę serię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nastoletnie lata mam za sobą i też lubie tę serię;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)