środa, 6 sierpnia 2014

Top 10: Dziesięć ulubionych postaci kobiecych!

Top 10 to akcja, przy okazji której raz w tygodniu na blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji - w każdy piątek wypatruj nowego tematu na dany tydzień.
Organizatorem akcji jest kreatywa.



Dziś przyszła pora na... Dziesięć ulubionych postaci kobiecych!

1.Molly Wesley
z serii o Harrym Potterze

Któż jej nie zna i kto jej nie lubi?
Ciepła, czuła, kochana.


2.Hermiona Granger
z serii Harry Potter

Zawsze chciałam być jak ona.
Mądra, zawsze chętna do nauki, wierna przyjaciołom, odważna.
Niestety wiele mi do niej brakuje.


3.Jane Rizzoli i Maura Isles
z książek Tess Gerritsen

Super zgrany duet, ironiczny i błyskotliwy - super!


4.Ania Shirley

Ani chyba nikomu nie trzeba przedstawiać!
Urocza, uśmiechnięta, pogodna!

5.Allie 
z Wybranych


6.Magdaz Magdy.doc

Uparta, inteligentna, odpowiedzialna, pełna zapału miłośniczka książek


7.Liesel
ze Złodziejki książek

Postać doprawdy urocza i uparta!


8.Łucja Pevensie
z Opowieści z Narnii

Naprawdę urocza osóbka!
Uśmiechnięta, radosna, pełna zapału, wnosząca radość w całą czwórkę rodzeństwa Pevensie, ciesząca się ze wszystkim co ją spotka, odważna...


9.Lisbeth Salander
z trylogii Millenium

Osoba specyficzna, oschła, nie do końca dobra czy zła.

7 komentarzy:

  1. U mnie powtórzyłaby się pewnie tylko Ania, ale to w książkach jest najfajniejsze - bohaterów tylu, że naprawdę jest z czego wybierać ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, co do Molly Wesley, to chciałabym umieć drutkować tak, jak ona:) Fajne te jej dziergotki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Łucja z Narnii <3 Fajne zestwienie, chociaż wielu postaci nie znam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. znam tylko Anię i Magdę.doc :) Jednak żadna z nich nie pojawiłaby się w moim top 10 :) Reszty nie znam, więc ciekawie się czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam większość, ale miałabym inne typy :) Z HP mimo wszystko uwielbiam Bellatrix. A tak to przepadam za bohaterkami w stylu Kate Daniels czy Georgina Kincaid.

    OdpowiedzUsuń
  6. Średnio polubiłam książkę ,,Magda.doc" i samą bohaterkę. Żal mi jej było, bo musiała sobie ze wszystkim radzić sama ;> Nie wiem czy czytałaś kolejne części, ale ja byłam zniesmaczona, że stworzyła związek z ojcem ojca dziecka ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, czytałam kolejne części. I Paulinę.doc i PAulinę na orbicie kotów;) Ale zniesmaczona nie jestem;) Moim zdaniem ciekawy związek stwiorzyli

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)