piątek, 18 lipca 2014

SIROCCO TEA


Ostatnio dostałam także herbatki do recenzji;)
Tym razem od Sirocco;)
Jak wypadło?


Wszystkie herbatki
(Kliknij, aby powiększyć)

Jak widać na załączonym zdjęciu - dostałam 17 torebek z herbatami, każdą oddzielnie zapakowaną, każdą w innym smaku. A były różne - ziołowe, zielone, aromatyzowane, oraz jedna owocowa. Zaraz po wyjęciu herbaty z saszetki uwagę zwraca torebka - wcale nie papierowa, lecz z delikatnego materiału i nici, jak później doczytałam jest to ekologiczny muślin i ekologiczne, bawełniane nici i są one wykonane ręcznie. Normalnie, aż żal wyrzucać po zużyciu. Osobiście uważam, że to są najpiękniejsze torebki, jakie widziałam!;) Cudeńko!

urocze torebki, prawda?

A jak sam smak herbatek? Wyraziste, bez posmaku goryczki... Nie czuć w nich goryczki, a wiele z nich można zaparzyć dwukrotnie;) Czuć, że są naprawdę wysokiej jakości, zróżnicowane zapewniając raj dla podniebienia każdego smakosza!;)

Zbliżenie na poszczególne torebki
(Kliknij, aby powiększyć)

Herbatki wypróbowałam dzięki:



1 komentarz:

  1. Uwielbiam herbaty, ale mało pijam ekspresowych, wolę jednak liściaste bądź owocowe sypane ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)