piątek, 20 września 2013

Herbaty od Skworcu #3


W ostatniej paczce od Skworcu było mnóstwo herbatek, dlatego dziś ich kolejne recenzje;)
A jaki piękne zapaszki;)


1001 nocy


Składniki:
herbata czarna Ceylon,
kawałki pomarańczy,
czereśnie,
kwiaty pomarańczy, jaśminu, róży
aromat.

Sposób przyrządzania:
zalać wodą o temperaturze 95°C i parzyć około 2-3 minuty

Moje odczucia:
Delikatna, przyjemna i słodkawa w smaku. Pełna czereśniowych smaczków.
Raj dla podniebienia



Grejpfrutowa
 Składniki:

czarna herbata,
skórki z cytryny,
liście czarnej porzeczki,
aromat grejpfrutowy.
  
Sposób przyrządzania:
zalać wodą o temp. 95°C, parzyć 2-3 minuty.

Moje odczucia: 
Mocno grejpfrutowa w smaku i zapachu. Ciekawy smak!



Słodka pomarańcza

Składniki:
herbata czarna,
skórki pomarańczy,
płatki kwiatów pomarańczy,
aromat.

Sposób przyrządzania:
zalać wodą o temperaturze 95°C i parzyć około 2-3 minuty

Moje odczucia:
Już sam zapach powala na kolana, a w smaku przypomina trochę delikatny, słodki, dobry sok pomarańczowy. Pyszności!


Nektar Bogów
Składniki:
 
herbata biała Shou Mei (Długowieczne Brwi),
herbata biała Pai Mu Tan (Biała Piwonia)
herbata biała Snow Buds (Białe Paczki)
herbata zielona China Bancha
kawałki czekolady,
plasterki truskawek,
żółte pączki róży,
płatki kwiatków lawendy, ostu i nagietka
aromat.

Sposób zaparzania:
Wodą o temperaturze 75- 90°C. Woda w 3-4 minuty po zagotowaniu osiąga temperaturę 90°C, a w 12 minut po przegotowaniu woda osiąga temperaturę 75°C. Ilość herbaty na szklankę wody - 1 łyżeczka (około 3 g na szklankę - /11-13 gramów na 1 l wody).

Moje odczucia:
Prawdziwa eksplozja smaków!! Aromatyczna i pełna ciekawych połączeń!


Za możliwość wypicia herbatek dziękuję:


Zapraszam na aromatyczne zakupy TU
oraz do podlajkowania strony sklepu TU.

Naprawdę warto bo co chwilę możecie znaleźć tam coś nowego;)
A same pyszności tam mają;)

7 komentarzy:

  1. Zdecydowanie ostatnia, to robi wrażenie, podoba mi się też czereśniowa :D a pomarańczową piłam ::)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa bym wszystkie wypiła najchętniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Składniki każdej z herbat wyglądają rewelacyjnie, szczególnie te z pomarańczą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamawiałam od Skworcu raz, a teraz otrzymałam paczkę pełną herbat! Jeszcze ich nie próbowałam, bo niestety nie ma mnie w domu, ale już się nie mogę doczekać! Siostra mówiła, że pachną rewelacyjnie, a do tego ciekawe wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo ciekawych smaków! :) Ja ostatnio robię sobie herbatkę z zasuszonej mięty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)