piątek, 14 czerwca 2013

Mrożona kawa a'la frostito lodowe z CoffeeHeaven


Kolejnym sposobem na upały jest mrożona kawa.
Kiedyś bardzo posmakowała mi pewna karmelowa kawa z CoffeHeaven i postanowiłam ją odtworzyć;)
I oto efekt;)


Co potrzebujemy?
Dużo lodu (ok.10-13 kostek)
ok.pół szklanki mleka
1.5-2 saszetki Ice Coffe od Krugera
(takie jak TU)
wysoka szklanka
blender z funkcją kruszenia lodu
ew. syrop karmelowy i bita śmietana do dekoracji

Ja zrobić?
Do blendera wrzucamy lód, wlewamy mleko, wsypujemy proszek, wszystko miksujemy. Ewentualnie można dodać gałkę loda do wymieszania. Przelać do wysokiej szklanki i można ozdobić bitą śmietaną na wierzchu;)


4 komentarze:

  1. Te kawy są naprawdę pyszne. Kiedyś zawsze w lato je kupowałam :)
    Pozdrawiam
    http://myszkagotuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Siostra bardzo lubi, więc jej polecę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nie lubię kawy, nie wiem dlaczego. U mnie w klasie jestem jedyna z nielicznych nie pijących kawę!
    http://blogzakreconejnastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)