piątek, 21 czerwca 2013

Mohito (mojito)


W końcu przyszło lato;)
A ja wraz z nim dokonałam nowego smakowego odkrycia - Mohito (mojito)


Co będziemy potrzebować?
1 limonkę
2-3 łyżeczki brązowego cukru
ok. 40 ml rumu
ok. 1 gałązki mięty
pokruszony lód
mogą być całe kostki
woda gazowana

Jak zrobić?
Limonkę pokroić na 8 części, wrzucić do szklanki, dodać do niej cukier i mięte, ugnieść to wszystko, żeby limonka puściła soki (ja ugniatam w osobnej miseczce, później daje do szklanki). Dodajemy rum, pokruszony lód, uzupełniamy wodą i mieszamy. I gotowe;)
Można zrobić wersję bezalkoholową bez rumu;)
Pyszności!

Edit (4,09,2015): Jeżeli nie macie rumu - śmiało zastąpcie go wódką!


3 komentarze:

  1. Wygląda bardzo chłodno - czyli idealnie na taką pogodę ! hihi:)
    POZDRAWIAM M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę, z chęcią skosztowałabym w te upalne dni, ale niestety, gardło mam chore :( Żadnych lodów, żadnych zimnych napojów... Pech to pech!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)