wtorek, 14 maja 2013

Wielkie stosisko księciowe (#5/2013)

Przez ponad 2 miesiące blog był zawieszony, a mój Książę z bajki nie przestawał dawać książek;)
No i za ten czas nazbierało mi się sporo książek od mojego ukochanego;)

Na początek...

STOSIK URODZINOWY!


A jeśli ciernie
Płatki na wietrze
Kwiaty na poddaszu
Rycerz Zakonu. Spadkobierca zakonu - Tom I i II
prezenty od księcia

Aż śmierć nas rozłączy
prezent urodzinowy od... teściowej!


STOSIK KSIĄŻEK POZOSTAŁYCH;)



Miasteczko Salem
Niemy świadek
Tajemnica Wawrzynów
Mężczyzna w brązowym garniturze
Zagubiona przeszłość
Trucicielka
Zima mej duszy
W ukryciu
Jeden fałszywy ruch
Grobowy zmysł
Piętno stokrotek
To wszystko bez okazji od mojego rozpieszczacza:*


Mumia
Ręka mistrza

prezent na rocznicę


Everville
Istota cienia
Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet
Prezenty na miesięcznice;)

Mój kochany aniołek:*

13 komentarzy:

  1. Jaki piękny ten stosik! I jaki duży, zazdroszczę takiego rozpieszacza. : )
    Pozdrawiam!

    PS Obserwuję i zapraszam do mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ręka mistrza to jedna z książek, które mnie skołowała i zatarła się w mojej pamięci na amen. Niby nie genialna, ale na mnie zrobiła wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę Cobena i się uśmiecham. Widzę drugiego Cobena i uśmiecham się jeszcze bardziej :)
    Miłej lektury ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Normalnie aż ci zazdroszczę :p a tytuł od teściowej brzmi trochę przerażająco :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo jak pięknie :) Miłego czytania :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Łoo, niezłe nabytki, gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj...zazdroszcze...jak ja dawno ksiazki nie dostalam...samamusze sobie je kupowac:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ,,Miasteczko Salem"-badzo poodba mi się tytuł :) to chyba o czarownicach,co? jeejku <3 nie mogę się doczekać recenzji ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. "Ręka mistrza" to jedna z moich ulubionych książek Kinga.
    Bardzo chętnie ponownie wróciłabym na Duma Key :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo tego :) I dużo ciekawych tytułów :)
    Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)