niedziela, 3 marca 2013

Top 10: Dziesięć ulubionych okładek książek!

Top 10 to akcja, przy okazji której na blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji - wypatruj nowych tematów. Akcja organizowana jest na blogu kreatywa.


Dziś przyszła pora na... Dziesięć ulubionych okładek książek!
W moim przypadku kolejność zupełnie przypadkowa
Książka mnie nie powaliła, za to sama okładka tak!



czyż nie jest piękna?






6.Mistyfikacja










Jak u Was prezentuje się ta lista?
Które pozycje się zgadzają?

8 komentarzy:

  1. "Wielkie sekretne widowisko" zwróciło moją uwagę w księgarni w zeszłym roku właśnie okładką! Przerażająca i mroczna, jeszcze zachęcający opis fabuły i uległam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie okładki zaprezentowane wyżej są magoczne :) Najbardziej podoba mi się jednak "Upiorny zegar" i "Zgroza w Dunwich"

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podobają mi się 3 ostatnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Upiorny zegar" i "Spójrz mi w oczy" są piękne. Ostatnio robiłam dokładnie takie samo zestawienie i znalazło się w nim również "Misery".

    OdpowiedzUsuń
  5. 2 i 6 ok, robią wrażenie, ale reszta jak dla mnie przeciętna, a Mistyfikacja Cobena nawet słaba. (mówię o okładkach, rzecz jasna). Ja uwielbiam te od Fabryki Słów, są przepiękne. W zasadzie każda okładka tego wydawnictwa to dla mnie dzieło sztuki. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Upiorny zegar" i "Spójrz mi w oczy" najbardziej mi się podobają :) Reszta do mnie nie przemawia, choć niektóre są dosyć przerażające :D

    OdpowiedzUsuń
  7. "Spójrz mi w oczy" jest magiczne. Przeczytałabym ją nawet dla samej okładki. ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)