niedziela, 17 lutego 2013

Top 10: pisarze, z którymi chciałabym wybrać się na kawę

Top 10 to akcja, przy okazji której na blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji - wypatruj nowych tematów. Akcja organizowana jest na blogu kreatywa.


Dziś przyszła pora na...

Dziesięciu pisarzy, z którymi chciałabym wybrać się na kawę!
/przy założeniu: 5 żyjących + 5 wymagających... wskrzeszenia :)/

1. Eric Emmanuel Schmitt



2.Tess Gerritsen



3.Marek Krajewski



4.Szymon Hołownia



5.Andrzej Pilipiuk



6.William Wharton



7.ks.Jan Twardowski



8.J.R.R. Tolkien



9.C.S.Lewis



10.Agatha Christie


A jacy autorzy znaleźli by się na Waszych listach?

10 komentarzy:

  1. Z autorem Narnii to i ja chętnie bym się wybrała na kawę, właśnie czytam 3 część... A Tolkiena mam w planach czytelniczych... na ten rok :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie mistrzyni kryminału. Miałabym do niej wiele pytań:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chętnie wypiłabym kawę zwłaszcza z ostatnią trójką, chociaż chyba nawet jej bym nie przełknęła ze stresu, że powiem coś głupiego - jak to zwykle ja :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm... jestem zdziwiona, ze na liście nie pojawił się Paulo Coelho :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdziwiona? To jest moja lista. Po prostu jak dla mnie w ksiażkach Coelha wszystko jest to samo, te przesłodzone i wyidelizowane sentencje, w każdej książce przerzute i podane w innej wersji niż poprzednio

      Usuń
  5. Z Tolkieniem, ks. Twardowskim i Hołownią chętnie poszłabym gdziekolwiek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dorzuciłbym jeszcze Dennisa Lehane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach, spotkać się z Agatą Christie! :D Byłoby cudownie! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Niektórzy pokrywaliby się z Twoimi typami:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)