czwartek, 28 lutego 2013

Podsumowanie lutego 2013


Witajcie;) No i kończy się luty, jak ten czas szybko leci…
No i przyszedł czas na podsumowanie;)
W tym miesiącu zapoznałam się z 15 książkami
12 tradycyjnych, 0 ebooków i 3 audiobooki.
Daje to 3470 stron743 min. audiobooka;)
A dziennie wychodzi 124 stron i 26,5 min. audiobooka
Egzemplarze recenzenckie: 1
Z półki: 5
Z literą w tle: 5
Polacy nie gęsi…: 2
Wyniki mnie niezbyt zadowalają.
Ostatnio mam dziwny książkowo czas.
No, ale cóż, tak bywa…

I zapraszam na kolczykowe candy na moim drugim blogu;)

11 komentarzy:

  1. Wyniki świetne, każdy czyta tyle, ile ma czasu i ochoty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dokładnie, ja też chyba zrobię u siebie podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie narzekaj, bo wynik bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To bardzo dobry wynik, lepszy, niż mój prawie dwukrotnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję świetnych wyników!
    owocnego marca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo czytasz. Mnie brakuje ostatnio czasu na cokolwiek, ale staram się te 2 godziny dziennie spędzić z książką :D Przeglądając bloga, zauważyłem, że czytasz teraz "Sekret Freuda". Witaj w klubie :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne wyniki, gratulacje i oby tak dalej!
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie jesteś zadowolona? to ja w takim razie powinnam chyba seppuku popełnić bo przeczytałam tylko 5 i pół książki przez luty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)