piątek, 18 stycznia 2013

Kawy od Skworcu # 1


W dzisiejszym Piątkowym kąciku czytelniczych umilaczy będzie trochę inaczej;)
Mianowicie dziś będę prezentować porodukty, które dostałam do recenzji od sklepu Skworcu.
Na dziś kawy, które dostałam w paczce. Za tydzień herbatki.


Na pierwszy rzut rozpuszczalne;)
1. Waniliowa
2. Toffie

Sposób Przechowywania:
suchy, szczelnie zamknięty pojemnik, w chłodnym miejscu.

Sposób Przyrządzania:
2-3 łyżeczki zalać wrzątkiem. Można dodać odrobinę mleka do smaku.

Choć na co dzień częściej pijam rozpuszczalną, te mnie nie zachwyciły. Nie czuć w nich ani za bardzo kawy ani samego aromatu. Smakiem bardziej przypomina kawę zbożową. No ale cóż, może komuś posmakuje i trafią w jego gust.


No i mój faworyt;)
Kawa ziarnista Orzechowy krem.

Sposób Przechowywania:
suchy, szczelnie zamknięty pojemnik, w chłodnym miejscu.

Sposób Przyrządzania:
zmielić, następnie zalać wrzątkiem. Można dodać odrobinę mleka do smaku.

Ta naprawdę mi podeszła. Jest aromatyczna, czuć smak orzechowego kremu, ale jest on niejako tłem, nie jest mocniejszy od samej kawy. Naprawdę dobra.Mogłabym ją pić codziennie!

Za kawy dziękuję:



4 komentarze:

  1. Hej, zauważyłam. To proszę cię od tego momentu, (jeśli nie napisałaś jeszcze recenzji) to podawała : AUTORA, TYTUŁ KSIĄŻKI i CM. - a jak już opublikujesz recenzję na blogu, to i linka. Jak zauważyłaś inaczej wygląda Twoja podstrona. :) Czyli podaj wszystkie książki jeszcze raz (oprócz tych, które już są dodane w takiej formie jak napisałam wyżej. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja raczej za kawą nie przepadam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam, u mnie też recenzja kaw i herbat od tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może kiedyś spróbuje. Ciekawe, czy mi przypasuje ten smak?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)