sobota, 1 grudnia 2012

Podsumowanie listopada 2012


Czas na podsumowanie listopada;)
W tym miesiącu blog był wyświetlony 3077 razy,
co spowodowało, że liczba wejść przekroczyła 25 tysięcy;)

W tym miesiącu zapoznałam się z 20 książkami
(15 zwykłych, papierowych, 3 audiobooki, 2 e-booki)
W tym 6 egzemplarzy recenzenckich.
To wszystko daje łącznie 4963 strony, (nie licząc ebooków)
do tego łącznie 1927 minut audiobooków.
Co daje 165 strony i 64 min audiobooka dziennie.

Książki przeczytane w tym miesiącu
Dopóki mamy twarze - C.S.Lewis
Pod Huncwotem - Martha Grimes
Szewc z Lichtenrade - Andrzej Pilipiuk
Jedyna Szansa - Harlan Coben
Zapisane w kościach - Simon Beckett
Anioł - Dorotea de Spirito
Szeptem - Monika Sawicka
Zabijcie Odkupiciela - Grzegorz Drukarczyk
Herezjarcha - Jacek Komuda
Przyjdź i zgiń - Agatha Christie
Ciało - Tess Gerritsen (audiobook)
Żona piekarza - Marcel Pagnol
Złodziejka książek - Marcus Zusak (audiobook)
Widma w mieście Breslau - Marek Krajewski (audiobbok)
Czerwone gardło - Jo Nesbø
Zbrodnia i kara - Fiodor Dostojewski
Chrzest ognia - Andrzej Sapkowski - recenzja później
Cuda i dziwki - Roald Dahl (ebook) - recenzja później
Pamiętnik młodego ekonomisty - Paweł Dub (ebook) - recenzja później


Najlepsza książka miesiąca - Zbrodnia i kara
Największe rozczarowanie - Szewc z Lichtenrade 
Najgorsza książka miesiąca - Anioł

14 komentarzy:

  1. Ładne podsumowanie. Też chciałabym mieć takie wyniki;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo interesujących książek widziałam w tym stosie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rety ile książek przeczytałaś :) Mogę tylko pozazdrościć. Jestem zaintrygowana "Cudami i dziwkami" Roalda Dahla bo autor kojarzył mi się do tej pory z literaturą dla dzieci, a tu taki tytuł...

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsza "Zbrodnia i kara"?! Mnie się w ogóle nie podobała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się właśnie bardzo podobała;)

      Usuń
  5. Imponujący wynik :) Ja ostatnio nie mam zbyt wiele czasu na czytanie i prowadzenie bloga nad czym bardzo ubolewam, mam nadzieję, że grudzień będzie lepszym miesiącem :) Życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje statystyk :) I zgadzam się, że "Zbrodnia i kara" to niesamowita lektura :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bosze, widzę, że naprawdę szalejesz, 20 książek! Gratuluję, też bym chciała mieć takie statystyki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje i zycze kolejnych owocnych miesiecy oraz wielu ciekawych ksiazek :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem ,,Dopóki mamy twarze" jest genialne! Jest to jedna z lepszych książek jakie miałam okazję przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wśród książek, które przeczytałaś, znalazły się moje dwie perełki - Zbrodnia i kara oraz Dopóki mamy twarze :) Zazdroszczę wyniku i gratuluję!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę przyznać, że masz imponujący wynik książkowy. Idziesz jak burza. Oby tak dalej. Gratuluje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)