piątek, 16 listopada 2012

Top10: Książki, które chcielibyśmy otrzymać w prezencie!

Top 10 to akcja, przy okazji której na blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji - wypatruj nowych tematów. Akcja organizowana jest na blogu kreatywa.




Dziś przyszła pora na... Książki, które chcielibyśmy otrzymać w prezencie!

U mnie jest tego dość sporo;)


1.Seria Miecz Prawdy Terrego Goodkinda.
(po polsku)


2. Seria o Harrym Potterze po angielsku



3. Trafny wybór - Joanne K.Rowling


4. Rzeki Hadesu - Marek Krajewski


5.Silmarillion - J.R.R.Tolkien




6.Trylogia husycka Andrzeja Sapkowskiego



7. Pakiet: Kwiaty na poddaszu / Płatki na wietrze / A jeśli ciernie
Virginia C. Andrews



8. Marina Carlosa Ruiza Zafona



9.Krucha jak lód Jodi Picoult



10.Trucicielka Erica-Emmanuela Schmitta

13 komentarzy:

  1. No prosze, jak w 10 pozycjach sprytnie ukrylas wiele ksiazek. Bardzo ciekawe wybory. Czytalam 7,8,10 ciekawe, ale nie najwyzszego lotu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście, sprytnie;) Mam nadzieję, że ktoś podaruje Ci przynajmniej niektóre pozycje z tej listy;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 3,7,9 także bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby Twoje książkowe marzenia się spełniły.

    OdpowiedzUsuń
  5. Trafny wybór i Marina - o tak! Też bym chciała :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tego zestawu największa chrapkę miałabym na Sapkowskiego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe te Twoje wymarzone prezenty :). "Krucha jak lód" jest rzeczywiście książką wartą przeczytania, lecz po "Marinie" spodziewałam się nieco więcej. Podpisać się jednak mogę chociażby pod serią o Harrym Potterze, niekoniecznie po angielsku, a także pod Krajewskim i Tolkienem. A tymczasem trzymam kciuki, żeby na horyzoncie pojawił się jakiś hojny Mikołaj :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzy mi się Harry w oryginale, z tym że wolałabym edycję dla dorosłych.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chalange Accepted:D Ciekawe czy uda mi się wszystko kupić z tej listy?:D Kochanie dziękuje za nakierowanie:D Postaram się spełnić twoje książkowe marzenia w najbliższym czasie:P Czekam teraz z niecierpliwością na wypłatę:D Kocham Cię:D Nie znasz ani dnia ani godziny:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam ostatnio ten pakiet 'Kwiatów na poddaszu' i aż zaciesz miałam, po na pudełku pojawia się ułożone przeze mnie hasło reklamowe :))

    Najbardziej marzy mi się 'Harry Potter' po angielsku. I w tym naszym nowym, pięknym wydaniu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)