niedziela, 25 listopada 2012

Top 10: Dziesięć ulubionych wydawnictw

Top 10 to akcja, przy okazji której na blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji - wypatruj nowych tematów. Akcja organizowana jest na blogu kreatywa.



Dziś przyszła pora na... Dziesięć ulubionych wydawnictw!
Nie brałam pod uwagę wydawnictw, z których współpracuję.


Ich książki mogłabym czytać w ciemno, bez czytania opisu na okładce.
W końcu ktoś, kto promuje polską fantastykę!



Głównie za wydane książki Gerritsen, Cobena i paru innych

za Cooka,Whartona i Miecz prawdy

Za książki Schmitta i generalnie za bardzo fajne wydania

za Harrego Pottera i za Narnię;)


głównie za Dom z papieru


Ciekawe pozycje religijne i nie tylko

Za Labirynty. kolekcja prozy

13 komentarzy:

  1. Fabryka Słów, Rebis, Znak, Media Rodzina, Muza - tak, tak tak! :D Ja dodałabym od siebie jeszcze Jaguar, Egmont, Amber, Bukowy Las, Papierowy księżyc, MAG, Prószyński i S-ka, Otwarte :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram pierwsze miejsce, najwięcej książek które kupuję, pochodzą właśnie z tego wydawnictwa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie popieram Fabrykę Słów i Media Rodzina :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Media Rodziną się zgadzam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znak i Świat książki jak najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świat książki i Albatros zdecydowanie TAK! Dodała bym jeszcze Prószyński i S-ka. Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również lubię Albatros, podobają mi się ich wydania - szczególnie Kinga i Joe'go Hilla;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Do tej pory nie bardzo zwracałam uwagę na wydawnictwo. Dopiero od kiedy zaczęłam prowadzić bloga, jakoś częściej zauważam kto wydał daną książkę. Dorzuciłabym do listy Wyd. Czarne za świetne reportaże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko z wyd.Czarnym mam współpracę,dlatego nie uwzględniałam go w rankingu;)

      Usuń
  9. Kiedyś bardzo dużo często czytałam książki z Rebisu, teraz bardziej mieszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie ostatnio króluje 'Świat Książki', który wydaje całe mnóstwo genialnych książek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)