czwartek, 1 listopada 2012

Podsumowanie października 2012



I ja się postanowiłam wziąć za podsumowanie;)
I przyznam, że wyniki zapowiadają się bardzo fajne:D
W tym miesiącu przeczytałam 12 książek (w tym jeden ebook)
Co daje (nie licząc ebooka) łącznie 3741 stron, co daje 120 stron dziennie.
Napisałam łącznie 18 recenzji 
(12 książek z tego miesiąca,a reszta to przeczytane gdzieś tam kiedyś.)
Mój blog przekroczył magiczną liczbę 20 tysięcy wyświetleń.
A w ostatnim miesiącu był wyświetlany 2900 razy.

Książki przeczytane w tym miesiącu:
Niegodziwcy, Lotte i Søren Hammer
Kiki van BeethovenEric-Emmanuel Schmitt
Chemia śmierci, Simon Backett
Upiorny zegar, Maxime Chattam
Zwiadowcy. Księga 4. Bitwa o Skandię., John Flanagan (ebook)
Krew elfów, Andrzej Sapkowski
Niezawinione śmierci, Wiliam Wharton
Władca much, Wiliam Golding
Złodziej, Megan Whalen Turner
Królowa Attolii, Megan Whalen Turner
Ja, którym chcę być.W poszukiwaniu Bożej wersji siebie, John Ortberg
Czas pogardy, Andrzej Sapkowski

Najlepsze książki miesiąca to
 Niezawinione śmierci ex aequo z Upiornym zegarem

I weszłam na 4 poziom wyzwania "Z półki"


I założyłam wspólnego bloga, z moim Księciem z bajki:D

12 komentarzy:

  1. 120 stron dziennie zdumiewa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Wymiatasz :) Gratuluję wspaniałego osiągnięcia, tyle książek to nie byle wynik! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobór książek też bardzo ciekawy, dominowały nieco mroczniejsze klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje i zycze dalszych sukcesow :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ochotę na "Upiorny zegar". No i gratuluję wyników. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wynik imponujący :):):) życzę równie udanego listopada:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobre statystyki, gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)