piątek, 23 września 2011

Anioły muszą odejść

Tytuł: Anioły muszą odejść
Autor: Konrad T.Lewandowski
Wydawnictwo G+J (?)
Ilość stron: 480
Ocena: 6/6

Jak zobaczyłam książkę w bibliotece to zaintrygowała mnie okładka i tytuł (bardzo lubię anioły!) i bez wahania dołożyłam do reszty książek. Jednak potem długo zwlekałam z jej przeczytaniem na grubość i na to, że trochę lektur mam do czytania.

Akcja książki dzieje się w realiach współczesnej Warszawy. Poznajemy czterech aniołów z różnych epok. I właśnie w ten nadprzyrodzony świat wdziera się konflikt, do którego rozwiązania są ludzie połączeni prawdziwą miłością niczym legendarni Wars i Sawa. A anioły muszą ich ochronić (co nie będzie łatwe). Wszystko przeplatane z cynicznym spojrzeniem na współczesność.

Jest to książka, dzięki której mogłam w jakiś sposób poznać Warszawę (w której nie byłam, a z chęcią bym ją kiedyś odwiedziła). Przy tym ironicznym poczuciu humoru nieraz naprawdę można było się uśmiechnąć. Poza tym, że jest to książka świetna, jest to również książka ważna. Książka, która zmusza do zadawania pytań. Książka o tym jaką rolę w życiu ludzi odgrywają istoty nadprzyrodzone.

Gorąco polecam!!!

10 komentarzy:

  1. Też lubię czytać o aniołach i innych istotach nadprzyrodzonych , dlatego chętnie sięgnę po tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. temat aniołów bardzo mnie interesuje;)
    może uda mi się znaleźć tę książkę w mojej bibliotece:)
    list wysłałam w czwartek:)
    miłego weekendu:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Anioły, humor, współczesna Warszawa - zapowiada się świetna lektura :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do obejrzenia. Autor http://www.youtube.com/watch?v=Rm0lIfjYh9M&feature=player_embedded

    OdpowiedzUsuń
  5. a nie raczej "cztery anioły"??

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba ta książka nie zwróciłaby mojej uwagi, chociaż po Twojej recenzji jestem skłonna zmienić zdanie. (:

    OdpowiedzUsuń
  7. anioły i współczesna Warszawa, hmm brzmi ciekawie, rozejrzę się za tą książką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam już gdzieś o niej ;) Chyba warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze mówiąc mnie po okładce książka by nie zaciekawiła, ale po Twojej recenzji zastanowię się nad przeczytaniem jej;D Zapraszam Cię na mój blog z recenzjami książek;) {centerbook}

    OdpowiedzUsuń
  10. Może sięgnę, bo też lubię anioły

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)