piątek, 13 maja 2011

Ostatni Szczegół

Tytuł: Ostatni szczegół
Autor: Harlan Coben
Wydawnictwo: Albatros
Ilość stron: 399
Ocena: 5/6

Myron Bolitar spokojnie odpoczywa sobie na Karaibach, gdy nagle dociera do niego Win z wiadomością, że ich wspólniczka - Esperanza jest aresztowana pod zarzutem zabójstwa znanego bejsbolisty. Mayron Wraca do Nowego Jorku nie wierząc w winę przyjaciółki. Jednak ona milczy jak kamień. Czyżby poszlaki, które na nią wskazują, są prawdziwe? Dlaczego nie chce z nim rozmawiać? Jaki związek z tym wszystkim ma dawny śmiertelny wypadek spowodowany przez zamordowanego?

Moja roczna fascynacja thrillerami opada. W książce brakowało mi przysłowiowej kropki nad i. Książkę czytało sie bardzo szybko. I przede wszystkim Win i poczucie humoru Cobena:) Ale jednak mi brakowało w niej czegoś. Nie zapadła zbytnio w pamięć, zbytnio nie zaskoczyła...

Książek tak dużo, czasu tak mało. Zwłaszcza z takimi ocenami.
Cytaty z książki
Ludzie podatni na uzależnienia potrzebują uzależnień. Jeśli nie od alkoholu czy narkotyków, to od religii albo koszałków-opałków o pomaganiu samemu sobie. Po prostu zmieniają uzależnienia.
Wszyscy zabijamy. Nawet zaprzysięgli wegetarianie orzą pola. A czyż orka nie uśmierca małych zwierząt i owadów?

1 komentarz:

  1. mnie sie podoba okładka i ogólnie myślałam, że może być ciekawa, ale teraz chyba się narazie powstrzymam przed czytaniem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)